We hebben de beste marketingboeken geselecteerd om u te helpen de essentiële vaardigheden te leren die u in het vak nodig heeft. Dit e-boek is een uitgebreid overzicht van hoe je van Instagram-beginner naar een Instagram-expert of ondernemer gaat. In 3 jaar tijd heb ik meer dan 10 miljoen Instagram-volgers gewonnen voor mezelf en mijn klanten. Ik vertegenwoordig fulltime klanten. Het zijn reuzen in de branche die eigen bedrijven runt. Het maandelijkse inkomen van het bedrijf is hoger dan $ 500.000, en door elke dag tienduizenden doelvolgers aan te trekken, helpt het hen daadwerkelijk het bedrijf te laten groeien via sociale media. Wat ik in dit e-boek behandel: Bepaal welk merk je wilt starten op Instagram Maak een actieplan voor 12 maanden Hoe loyaliteit te vergroten tot 100.000 volgers Hoe u inkomsten kunt genereren met het volgende en uw account kunt gebruiken als hefboom Leer het GEHELE Instagram-algoritme
Psycholoog en analist Paco Underhill bestudeert al meer dan 25 jaar consumentengedrag. Gedurende deze tijd heeft de auteur veel patronen gevonden: hij begrijpt perfect hoe de omgeving, het kamerontwerp, de bruikbaarheid van de site of andere factoren de aankoopbeslissing beïnvloeden. Het boek van Underhill helpt marketeers om in het hoofd van een potentiële klant te kijken en zich aan zijn gedrag aan te passen. Citaat “86% van de vrouwen kijkt tijdens het winkelen naar de prijskaartjes. Slechts 27% van de mannen doet het. Voor mannen is onverschilligheid voor de prijs een soort maatstaf voor hun mannelijkheid. Daardoor doen mannen veel sneller dure aankopen dan vrouwen. Ze zijn ook veel gemakkelijker voor te stellen dan vrouwen – ze zijn zo ongeduldig om zo snel mogelijk de winkel uit te gaan, zodat ze op alles voorbereid zijn. ‘ Ben Hunt is sinds het midden van de jaren negentig betrokken bij webdesign. In zijn boek gebruikt hij praktische voorbeelden om stap voor stap uit te leggen hoe hij een website kan verbeteren en er het maximale uit kan halen.
Het werk van Hunt is het lezen waard om vertrouwd te raken met de basis van bruikbaarheid en zoekmachineoptimalisatie en te leren hoe je de aandacht van gebruikers kunt houden. Citaat ‘Klik hier is geen oproep tot actie, omdat ik zal handelen als er een reden is, en klikken is geen reden. Verwijder de tekst “Klik hier” uit de link en deze wordt duidelijker en duidelijker. (Ik gebruik de zin “Klik hier” alleen als het niet duidelijk is dat er op het object kan worden geklikt.) “ Voor een diepere duik in zoekmachineoptimalisatie is het de moeite waard om een boek te lezen dat is geschreven door coole SEO-experts. Alle vier de auteurs zijn leiders in de zoekindustrie; ze adviseren multinationals, publiceren in grote media, spreken op de meest bekende conferenties en zijn de eersten die horen hoe trends veranderen. Dit boek is een uitgebreide gids voor zoekmachineoptimalisatie. De auteurs leggen uit hoe zoekmachines werken, leren u hoe u zoekwoorden selecteert, inhoud correct maakt en analyseert hoe een website werkt. Als u niet van plan bent uzelf te promoten, kunt u tips lezen over hoe u het werk van SEO-specialisten kunt organiseren. Citaat “Uit een onderzoek van ScanAlert in mei 2007 bleek dat slechts 43% van de gebruikers die een aankoop op de site hadden gedaan, deze binnen een uur na hun eerste bezoek aan de site had gehaald. Bovendien deed 26% van de shoppers drie dagen later of zelfs later aankopen! Dit suggereert dat het erg belangrijk is om te plannen voor een complexere gebruikerservaring, die zal bestaan uit verschillende bezoeken aan de site. “ Een student of een beginnende specialist zou als een van de eersten het klassieke leerboek van Kotler moeten lezen, omdat de auteur een van de beroemdste marketeers ter wereld is. Met behulp van echte casussen illustreert hij de hele theorie. “Marketing Management” bestaat in twee formaten: in de vorm van basiswerk en een spoedcursus. Om het materiaal up-to-date te houden, publiceert Kotler voortdurend het leerboek, voegt er nieuwe secties en relevantere voorbeelden aan toe. Beginnend met de 12e editie (of de derde in het geval van de Express-cursus), is het boek geschreven in samenwerking met brandingexpert Kevin Keller. Citaat “Vereenvoudig het afmeldingsproces. Het is belangrijk dat online shoppers een positieve indruk achterlaten, zelfs als ze uit elkaar gaan. Volgens één onderzoek deelt de top 10% van de internetgebruikers die meer online communiceren dan op welke andere manier dan ook, hun mening (online) met 11 vrienden wanneer de mening positief is, en met 17 als deze negatief is. “ In zijn boek leert Mark Jeffrey marketeers de taal van financiële analyse spreken, cijfers bestuderen en voorspellingen doen. Hij legt uit hoe je met data kunt werken en vertelt over belangrijke metrics die gebruikt kunnen worden om te meten, zoals merktevredenheid of klantwaarde. Citaat “Uiteindelijk wordt de prijs bepaald door de markt, of beter gezegd, het bedrag dat de klant bereid is te betalen voor de waarde van de producten en diensten die je aanbiedt. U kunt het ruw aanpakken: verhoog de prijzen maandelijks met 5-10% en houd bij wanneer de verkoop begint te dalen. Op dit moment zal de prijs optimaal zijn en de maximale winst opleveren bij de maximale omzet. “ Jack Mitchell, mede-oprichter van Amerikaanse kledingwinkels Mitchells Richards & Marshs en Wilkes Bashford, is ervan overtuigd dat promoties en kortingen niet genoeg zijn om klanten vast te houden. Het succes van een merk is gebaseerd op een oprecht verlangen om de klant gelukkig te maken, en daarom is het belangrijk om alles tot in de puntjes van hem te weten. Mitchell leert hoe hij met klanten kan communiceren en de ontvangen informatie kan gebruiken om de behoeften van de klant te begrijpen en een individuele benadering van hem te vinden. Citaat ‘Stel je je gevoelens voor als je, nadat je de winkel voor de tweede keer bent binnengekomen, van de verkoper een hartelijk geluid hoort:’ Rob! Blij om je weer te zien. ” En dan: “Hoe gaat het met Ricky, hoe gaat het met de kleintjes Mark en Jennifer?” Trouwens, we hebben net mooie pakken met grijze strepen gekregen, daar is jouw maat “”. Dit is een boek over online recensies en hun enorme kracht. Emanuel Rosen heeft meer dan honderd interviews met influencers, marketeers en consumenten bestudeerd en heeft tips geformuleerd om gebruikers te helpen praten over uw product of dienst. Rosen leert ons ook hoe we negatieve beoordelingen kunnen uitwerken en er zelfs van kunnen profiteren. Citaat ‘Het belangrijkste – en dit moet onthouden worden – mensen praten over wat ze denken dat anderen niet weten. Met andere woorden, als de informatie die iemand meldt geen algemeen bekend feit is, wilt u deze misschien met zoveel mogelijk mensen delen. Marketeers proberen uit hun longen te schreeuwen. Soms bereikt een goed doordacht gefluister echter meer oren. ‘ Dit boek zal nuttig zijn voor diegenen die niet alleen geïnteresseerd zijn in marketing, maar ook in management. Bedrijfsadviseur Jim Collins heeft bedrijven met goede economische prestaties zien groeien en zes jaar lang uitstekend zijn geworden. De auteur is tot de conclusie gekomen dat alle grote bedrijven overeenkomsten hebben: gedisciplineerde mensen, gedisciplineerd denken, gedisciplineerde actie en het vliegwieleffect. Citaat ‘Stel je een ei voor. Niemand let op hem totdat op een dag het kuiken uitkomt. Alle kranten en tijdschriften houden vast aan dit evenement: “Revolutionaire transformatie van het ei!” Alsof het ei van de ene op de andere dag een verbazingwekkende metamorfose heeft ondergaan, waardoor het zichzelf radicaal verandert in een kip. “ Dit boek gaat over hoe u uw merk online kunt promoten. De auteurs leren hoe ze gratis kanalen effectief kunnen gebruiken, zoeken naar de doelgroep, een marketingstrategie opstellen en werken met sociale netwerken. Citaat “Marketing- en PR-tools zijn veranderd. Offline bereikten degenen die de vaardigheden van invasie en dwang hadden hun doel. Online succes hangt af van het vermogen om te denken als een journalist en een intellectuele leider. ” Conclusie Het lezen van boeken en studieboeken over marketing is een goede manier om meer te weten te komen over de ervaringen van grote bedrijven, je horizon te verbreden en inspiratie op te doen, maar ze zullen hands-on training en live communicatie niet vervangen.
|
https://marketingbook.shop/ |